סכסוך עבודה בעיריית בני ברק, והגורם המפתיע מאחוריו

מוטי הלפרין No Comments on סכסוך עבודה בעיריית בני ברק, והגורם המפתיע מאחוריו

פרסום ראשון: לראשונה מזה 20 שנה הוגשה בקשה מטעם ועד עובדי עיריית בני ברק, להכריז על סכסוך עבודה בשל שלל טענות. הגורם המפתיע מאחורי הקלעים שדוחף לשביתה – גודי סילמן, רל"ש ראש העיר עד לא מכבר

עיריית בני ברק צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דרמה בעיריית בני ברק: הבוקר (שישי) אנחנו מפרסמים בפרסום ראשון, כי לאחר 20 שנה ללא שביתות, וועד העובדים של עיריית בני ברק מבקש להכריז על סכסוך עבודה בעירייה. מאחורי הקלעים, כך מסתבר, פועל גורם מפתיע במיוחד כדי שהשביתה תצא לפועל.

במכתב שנשלח מטעם ההסתדרות אל ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, נכתב בין היתר כי קיימת בעירייה "הפלייה לכאורה במתן שעות כוננות, קליטת גננות לעבודה שלא על פי הכללים המקובלים במערכת יחסי עבודה, אי שיתוף וועד העובדים במכרזים כפי שהיה נהוג בעירייה במשך שנים רבות", ועוד. הבקשה להכרזת סכסוך עבודה בעירייה מגיעה כאמור לראשונה מזה 20 שנה.

בנוסף, מקורות בעירייה מוסרים שמי שמוביל לשביתה הוא גודי סילמן, מנהל לשכת ראש העיר שהתפטר השבוע מתפקידו ו"פועל מתחת לשטח להחליף את הבוס שלו בקדנציה הבאה כסגן ראש העיר", כך לדברי אותם מקורות. לטענתם, סילמן משתף פעולה עם יו"ר וועד העובדים, נחמיה שקדי, שכיהן בעבר כמנהל לשכתו של אברהם רובינשטיין.

מסילמן נמסר בתגובה: "מדובר ב'הנפצה' שמגיעה מלשכתו של זייברט בנסיון לצייר מצג שקרי של תככים פנימיים בציבור הליטאי ובכך להדוף את הדרישה הציבורית להטלת 'וטו' עליו. בשום צורה לא אלחם בראש העיר הרב רובינשטיין, והתפטרותי מהשבוע, נעשתה בתיאום מלא מולו".



0 תגובות